دو راه دارد:

الف: در قسمت جستجو که در قسمت نوار ابزار بالای سایت قرار دارد، محصول مورد نظرتون را سرچ کنید.

ب: .وارد دسته های کالاها شوید و کالاهای مرتبط با نیازتان را ببینید و روی دکمه ابی رنگ افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

در قسمت بالای سایت سمت چپ روی عبارت سبد خرید کلیک کنید تا اجناس انتخابی شما را نشان دهد و از آنجا میتوانید تعداد کالا ها را اصلاح کنید.

از قسمتی که وارد سبد خرید شدید، با استفاده از علامت ضربدر سمت راست هرکالا می توانید آن را حذف کنید. در ستون تعداد هم می توانید با استفاده از علامت بعلاوه و منها تعداد کالا را اصلاح کنید.

در صورتی که سبد خرید خود را ویرایش کردید در قسمت زیرین سمت راست دکمه بروز رسانی سبد خرید را بزنید تا تغییر اعمال شود.

در قسمت سبد خرید روی ادامه جهت تسویه حساب کلیک کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات خود (ادرس.ایمیل.نام و شماره تلفن)، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و پرداخت را انجام دهید

بعد از اینکه همه محصولات مورد نظرتان را انتخاب کردید زیر فاکتور شما قبل از قسمت مربوط به جمع کل در قسمت خالی مقابل اعمال کوپن کد تخفیف خود را وارد کنید تا جمع روی کل فاکتور شما اعمال شود.

ما با تمام دقت ممکن سفارشات شما را بسته بندی می کنیم که نه برای خودمان و نه برای شما زحمت ایجاد نشود، ولی اگر یک درصد چنین اشتباهی رخ بدهد، کاملا مسولیت را می پذیریم. شما حکم میکنید و ما انجام میدهیم. چند راه دارد:

هر نوع تغییری مطابق سفارش شما اعمال می شود و بسته حدید برای شما ارسال می شود.

اگر کالایی کم باشد مسولیت ما خواهد بود که یا مبلغ کالا را به شما برگردانیم یا آن کالا را مجددا برای شما ارسال کنیم(در این صورت هزینه ارسال بر عهده ی فروشگاه است). به انتخاب شما یکی ازین دو راه اجرا می شود.

و در بدترین شرایط اگر شما بخواهید بسته کلا مرجوع شود و مبلغ سفارش و ارسال را به شما برگردانیم

خیر احتیاجی نیست. چون قیمت ها و موجودی کالاها به روز هستند.

(فقط در شرایطی که قصد خرید تعداد بالا از یک محصول دارید بهتر است، به صورت تلفنی هماهنگ کنید)

بستگی به تعداد و مبل خرید شما دارد. اگر تعداد خرید شما بیش از ۱۰ عدد از یک محصول مشخص است، میتوانید این موضوع را از طریق واتس آپ با تلفن سوال کنید.

البته که متوانید. حتی میتوانید در قسمت نهایی خرید در یادداشت ها به ما اطلاع دهید که بسته شما کادو پیچ شود.

در صورتی که زمان ثبت سفارش،در سایت عضو شده باشید می توانید وضعیت سفارش خودتان را چک کنید.

می توانید در قسمت بالای سایت سمت راست، روی حساب کاربری کلیک کنید و و از انجا روی تب سفارشات بروید و بسته های اراسلی خودتان را پیگیری کنید. البته زمانی که بسته شما ثبت می شود از طرف ما اسمس دریافت میکنید.

بله ما همه جوره در خدمتیم. واتس آپ، دایرکت اینستاگرام و تلگرام در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوییم.

نه متاسفانه، این امکان وجود ندارد.

ارسال های خارج از شهر اصفهان اکثرا با هزینه ثابت ۱۸ تومان محاسبه می شود. فقط زمانی که بوم یا سه پایه بزرگ در سفارشتان باشد هزینه افزایش می یابد.

ارسال های داخل شهر اصفهان که امکان ارسال آن با پیک موتوری باشد رایگان است(حداقل سفارش برای ارسال رایگان ۵۰هزار تومان است) و اگر هم بوم یا مقواهای سایز بزرگ باشد فقط ۸۰۰۰تومان هزینه ارسال خواهید پرداخت.

تا یک هفته ضمانت مرجوع کالا داریم، در صورتی که هر گونه نارضایتی از جانب شما در مورد بسته ارسالی شما باشد، میتوانید کل بسته را مرجوع و مبلغ سفارش خود را دریافت کنید.

راه های زیادی برای ارتباط با ما هست. غیر از این ها از طریق چت آنلاین در داخل سایت هم میتوانید مشاوره بگیرید.

با توجه به وضعیت سرسام آور قیمت ها و وارد نشدن خیلی از کالا ها، بسیاری از کالاهایی که در کشور چین کپی می شوند هم وارد ایران می شود. اگر بالاجبار مجبور شویم یکی از این کالاها را بیاوریم حتما در صفحه محصول و جدول مر بوط به آن این موضوع را اعلام خواهیم کرد. مثلا پاستل گچی های گالری ای که فعلا موجود است تولید چین است، در حالی که اصل آن مروبط به کشور کره است.

ولی بازهم اگر کالا به دست شما رسید و هر نوع مشکلی از نظر شما داشت تا یک هفته امکان مرجوعی بسته خود را دارید.